Terug naar alle evenementen

Ouder-kind WOD

Hij is er weer: op 6 juni staat er een Ouder-Kind WOD op het programma! Heb jij zin om met kid(s) een WOD te doen? Dan zijn jullie van harte welkom om 10:00u en 11:00u.

Neem je een kind/broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes/tantes/buren/huisdieren mee? Stuur Ozzy dan privé een appje zodat we ze op de les kunnen zetten!

Tot 6 juni!

Vorige
Vorige
5 juni

Workshop: Oly & Powerliften

Volgende
Volgende
13 juni

Beer & Burpees